Tuesday 29 August 2017

Our holiday 27-09-2017

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..

   Ini kisah kami tentang semalam. Berkelah, bermandi manda, & berbbq bersama..

   Actually, we made a plan last 2 week. Then, Last week tak dapat nak buat sebab Tasya dia tak sihat. Demam & batuk still tak baik. So, kami decide buat this week. Alhamdulillah.. plans everything berjalan dgn lancar.

   Kami berlima je.. Fatin Syafirah takdpt nk joint cOz tak sihat, Afifah Manan pulak pegi Perak, Rina & Hajar terpaksa keje (nurse).

 
List barang yang kami kena bawak

   Aktiviti starting dari pukul 10 a.m - 3 p.m. Tapi, kami balik awal dalam kul 2 p.m mcm tu. 

   Menu...??

   Menunya, Ain bwk coleslaw, agar2 laici. Tasya bwk meehun goreng, nasi putih, Mayonis buah. Ilas, bawak kuih muih.. Dan.. aku just bawak ayam, sosej & dgg burger utk dibakar. Bella xde bwk makanan ape2. Just, diamanahkan utk bwk tikar dan sos..

   Nampak macam sket tapi tak mampu nk mkn banyak dah. Cepat kenyang..!!

   Bersyukur, sebab cuaca hari tu sgt baik. So, sampai je kwsn perkelahan. Aku dgn Tasya terus bakar arang. 


   Disebabkan bakar arang ni lah, jari telunjuk melecur kena api.. pedihh kena air..  ='(





   Bella cakap aku mcm dah 'mak orang' dari pagi membakar bbq tak henti2.. hahaha... Mcm 'mak org' kau gelarkn aku..?? Daebakkk.  =[

   


   Menu kami.. haha.. seriuos aku tak sentuh pun nasi @ meehun tu. Aku kenyang sangat. Just mkn ayam, & daging burger tu je. Tak boleh nak masuk dh.. Yang aku kelakar tengok Tasya, Bella, & Ain.. Mulut diorang kata kenyang, tapi still lagi menyuap mknn ke mulut. Apakah..?? Hahahahahah.. hadoiiii... T_T

   Rindu korang weyyyy... Aku ingat adalah 6 tahun lepas kita buat bbq dengan budak kelas. Itu pun lepas habis Form 5. 

   Aku harap.. ada lagi aktiviti mcm ni or lain2 aktiviti yg dapat kita isi bersama before korang dh   berkeluarga one day.. Kenangan dengan korang tak dapat dilupakan sampai bila2.. =)

Ukhwahfillah.. 

   

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...