Saturday 5 August 2017

Kenangan Kita 05-08-17

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..

Semalam aku update pasal teringin nak makan bakso.. Tetiba, Tasya whatsapp kata "jom". So, hari ni time utk lepak2 & makan2 dengan kawan aku Tasya, Ain, & Ilas.. Thanks weyy sanggup berlapar sebab tunggu nak makan bakso dengan aku. Hehehhe.. ^_^

Bakso Biasa

Lepas je makan, dorang plan nak g jalan2.. Dah takde tempat lain dah nak round. Sungai Congkak je jadi destinasi. Dok lepak kat sungai, rendam kaki.. Seriusly sejuk gila air dia. Nasib, kaki aku tak cramps.. 


Air Sungai Congkak..


Then, aku ingat dah nak balik dah.. sebab jam time tu menunjukkan pukul 6 pm.. Dorang ajak selfie pulak dah.. Terpaksa pergi cari tempat nak selfie. Jawapannya kesini lah kami selfie..







That's all.. aku harap lepas ni kita ada masa bersama2 mcm ni lagi babe, before we're getting married. Miss this moment with korang babe. Byee... 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...