Wednesday 23 August 2017

Korean's Actors

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..

Hai korang buat ape tu..?? Watching sukan sea ke..?
Hehehe..

Kita tak tengok pun sukan sea. Just open fb if anything they're post about that, kat situ je aku baca. Nampak tak kurangnya semangat kesukanan tu..

Btw, bukan ni yg aku nak cter.. hehehe.. ni tak masuk isi penceritaan pun. Only mukaddimah je ni.

Korang minat korea tak ? If minat, siapa actors yang korang minat tu..? Share with me. Aku suka dengar cter orang, dan aku akan jdi pendengar setia untuk korang.

Aku baru je tengok youtube about Song Jihyo.. Dia dengan Lee Kwang Soo memang suka fighting betul. Kelakar.. Aku terhibur dengan telatah diorang. Tak boleh bersama diorang ni. Ada je nak cari pasal. hehehe..

Aku suka Song Jihyo. Dia natural beauty. Pastu, aku suka cara dia yang macam gangster2 tapi cute. Running Man if takde dia memang tak sah. Perangai pun dh macam tomboy2 gittew..

Ni aku attach pic dia. Cantik kan ?





Okayy.. dah.. korang jangan terpikat lelebih tau denga dia, esp lelaki. Please okayyy..!!


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...