Sunday 27 August 2017

Missing One

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..

   Pernah tak rasa bila duduk sesorang, then tetiba hati tu 'dijentik' dengan rasa 'kerinduan' pada seseorang..

   Honestly, i feel that. ;(

 

   Aku miss kita yang dulu.. Sentiasa ada cerita yang membuatkan bibir ni tak lekang mengukir senyuman.. 

   Kau anggap aku kawan baik kau. 

   Pernah suatu hari, kau wish birthday aku, and kita cerita macam2.. and that time, kau beritahu aku yang kau dapat sambung belajar. Kau minta aku doakan kau agar segala pembelajaran kau kat sana membawa kepada kejayaan masa depan kau. 

   Now, kau dah berjaya pun.. kau dah tamat belajar dah pun. Aku happy.. Tunggu nak convo je. Btw, aku sebagai kawan kau sejujurnya aku happy. :)

   Seriously, aku rindu kita yang dulu.. ='(


You're My Bestfriend until now..   6.43 p.m
   

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...