Friday 25 August 2017

Berat Oh Berat

Bismillahirrahmanirrahim..


Assalamualaikum..


   Alright.. malam ni baru je timbang berat. Rasa macam makan banyak & berat tentu naik mendadak punya lah. Last2, timbang still the same as before, 53 kg..


   Ohh.. nak tau tak, semenjak bekerja ni Alhamdulillah berat aku dah turun sikit dalam 6 kg macam tu. ^_-' Dulu time2 study berisi sikit. Ingat lagi kat rumah takde penimbang. Nak timbang time2 derma darah. Kat situ lah aku tau berat aku dalam 59 kg.. hehe..


   Selalunyalah kan kalau berjauhan dengan family ni berat turun.. Tapi, aku tak.. berat naik dengan jayanya. -_-'  hahaha.. Thanks my housemate.. kerana sudi mengajar aku cara mengawal berat dengan makan 24 jam tanpa henti.. huhu.. sabor je lerr..^_^ .Tapi, takpe lah, BMI okay.. Tinggi aku pun 160 ke atas.. okay la tu kan ??


   So, ni nak kurangkan until 50 kg. Cemane tu..? Anyone knows what tips i can try..?


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...