Sunday 28 May 2017

Menu Puasa 28-05-17

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum w.b.t ....

   Petang tadi aku kata nak buat nasi kerabu kan..?? Okay.. ini lah hasilnya..






   Rupa tak cantik.. tapi, rasa boleh lah masuk dengan tekak aku.. adalah rasa dia sama dengan yang beli even not 100% .. hehehe.. Aku puas hati mencuba resepi dari "Azie Kitchen". Terima kasih kepada empunya blog.. At least, aku mencuba & aku tau bila aku rasa nak makan aku dah boleh buat sendiri, air tangan aku sendiri..

TERIMA KASIH YANG EMPUNYA RESEPI, TERIMA KASIH YANG MERASAI NASI KERABU AIR TANGAN AKU..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...