Friday 12 May 2017

Masak-Masak

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..

Malam ni, baru je settle kukus kek coklat cheese lava berhantu.. Alaa.. yang tengah viral sekarang ni ha. Ini pon kali ketiga cuba. Boleh lah expert sikit daripada yang sebelum ni buat. Dari segi deco tu pon boleh lah. Nak kata aku expert pon tak jugak. Sebab, aku pon jarang2 buat kek ni dah. Aku lebih kepada membaking roti bun pizza je sekarang ni. So, ini gambar kek coklat cheese lava berhantu yang aku buat malam ni..

Kenapa bagi nama kek berhantu....???

Entah lah.. aku pon tak tau. Orang yang bagi nama ni, aku follow je lah. Tapi, dalam aku follow2 ni pon, ada gak aku lelama tengok pada kek ni pon ada macam hantu gak. Cuba tgk betul2, hasil deco aku tu rupa dia mcm hantu buat tangan kedua2 belah yang diangkatkan sikit tu. Macam rupa nak mangilai je tengokk.. hahahahha...








Ha... ni lah rupanya kek coklat cheese lava yang aku buat.. ce korang tengok betul2, ada sket2 macam hantu kan. Hahaha.. Okay lah.. ni semua ada 6 bekas besar & 4 bekas kecik je.. itu je yg dapat sebab aku buat pon 1 bancuhan je.. banyak itu je lah yang dapat.. 

Okay lah... aku nak masuk tidur ni, mengantuk dah nii.. okay.. Assaamualaikum & selamat malam.. terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca blog saya.. 


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...