Monday 24 April 2017

Kenduri..

Bismillahrirrahmanirrahim..

Assalamualaikum.. hi..!! Hari ni aku masih terasa kenyang makan lauk kenduri kat Meru semalam. Kenyang weyhhhh... Aku rasa ada la naik berat 1 @ 2 kg macam tu sekarang ni. Mana tak nya, makan makan makan... Lauk yang disediakan pelbagai & sangat sedap. Antaranya ialah ;
~ Gulai nanas & ikan masin
~ Acar
~ Sayur Campur
~ Ayam Goreng Berempah
~ Sambal Belacan
~ Bubur
~ Kuih Muih, Kek Batik, Kek Brownies
~ Yong Tau Fu

                  Kek Brownies (crunchy gittew)

   Ini lah diantara makanan yang terhidang kenduri semalam.. banyakkan..?? That's why la kerja aku makan je semalam. dah kenyang pon macam tak kenyang pulak.. sumbat semua dalam perut. Apakah..??? Korang jangan tanya aku lebih-lebih ehh.. tampor kang. Hahahahha..

   Tapi en, kek brownies ni sedap tau. Rasa dia cruncy gittew.. aku teringin nak buat texture dia macam ni, tapi hari tu aku buat tak sama. WHY..?? Haihhh...takpe2.. next time we try more better than the past. Okay..!!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...