Wednesday 4 October 2017

Sebuah Kata-kata


Bismiilahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..




gambar sekadar hiasan






Akhir aku kembali ke sini
Hinggap hati ku di sini jua
Lelah, duka nestapa segala...
Ke sini jua tempat mengadu

Benarlah pesan yang satu itu
Pintu-pintu di dunia telah tertutup
Namun pintu ke langit sentiasa terbuka
Ke sana hati ini merintih segala 

Siapa lagi yang sudi menerima 
Tika keburukan dan dosa terbuka
Sahabat dan teman mungkin menjauh
Namun Tuhan tetap simpati...
Dialah teman sejati yang tidak pernah membenci!

Aku kini kembali ke sini 
Merehat dan merawat duka
Sungguh...
safar ini sangat meletihkan
Izinkan  aku berehat seketika 
Sebelum dipanggil untuk berehat 
selamanya!


Kredit by : Pahrol Juoi

9.36 p.m

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...