Wednesday 18 October 2017

Cerita Kita

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..





Kawan aku pernah bertanya
"siapa orang yang kau suka..?"

Dalam hati.. perlu ke aku beritahu
siapa orang yang aku suka.

Hati berbelah bagi untuk memberitahu..
Tetapi,,,
Kerana dia yang aku anggap Sahabat, 
Dan kerana aku letak kepercayaan itu pada dia.
Ya...
Aku perlu jujur..!

Lelaki yang aku suka bukan orang lain.
Tetapi, lelaki yang rapat dengan aku & sahabatku.
Itulah lelaki yg merupakan kawan baik aku
sendiri..

Betul kata orang,
Bila kita berkawan baik dengan kawan
yang berlawanan jantina dengan kita.
Suatu hari akan ada satu perasaan aneh 
yang bertakhta dihati kita.
Dari hari ke hari..
Itulah yang dinamakan
"CINTA"

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


For someone a.k.a Debab 😘
(not his true name)
Thanks for being a part of my life. 😘
hehe..

10.34 p.m



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...