Friday 13 October 2017

Nikah's Day My Cousin

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, hari ni aku dan family selamat sampai ke homestay Kampung Beluru, Kuala Kangsar Perak. 3 hari 2 malam kami disini.

InsyaAllah, esok perjalanan kami ke rumah mak cik aku, yang aku panggil 'Wah'.. wah..wah.. kau...!!! hehehehe.. aku gurau2 je. Btw, anak mak cik aku ni a.k.a Amir esok kawen. Petang tadi baru lepas nikah.

Ape perasaan aku..???

Sedih + happy tersangat2.. 😂 Btw, let me tell you. Actually, Amir ni cousin aku dan kami sebaya. Selain dia, ada lagi cousin aku yg perempuan yg sebaya iaitu Anis namanya. Kami bertiga sweet 24 years this year 2017. hahaha.. Tapi, antara kami bertiga, Amir telah pun mendahului kami.

Tahniah Amir dan isteri.. 😘

Aku rindu kenangan kita masa kecik2 dulu.. Kau lah cousin lelaki yg aku rapat. Main basikal sama2.. Rindu weyyy... 😢 Tapi, sekarang dah besar. Lagi2 aku jarang balik kampung. Kita pun macam orang baru jumpa je. Tak rapat dh macam dulu.

Esok persandingan kau. Aku nak tengok hari bahagia cousin aku ni.

Congrates both of you..



My cousin


Anyway, selamat menempuh alam perkahwinan. Semoga menjalankan amanah sebagai seorang suami. Menjadi seorang pendidik buat isteri tercinta. Dan berbahagia selalu insyaAllah hingga ke syurga. Aku doakan.. Aminn.. 😊

Okayyy.. Dahhh.. Esok nak bangun awal. Esok aku update lagi k..!!!!

10.50 p.m

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...