Friday 8 February 2019

Birthday's Celebration Opah & Dhia


Assalamualaikum

Event dah lepas pada 03-02-2019 (Ahad) tapi still nak update jugak. Bukan tak ingat nak update tapi MALAS!! 😂


Yang ni first time aku jadi 'Birthday's Planner' untuk anak buah aku yg first. Sambil tu buat sekali birthday Mak pada 02-02 yang berbeza cuma satu hari. Gigih no aku hias tau. Sampaikan boleh kena 'high blood pressure' rasanya. Dengan tali yg dh bersangkut asyik jatuh je. Belon plk dah stick kt kain lagi buat hal asyik jatuh memanjang. Tapi, nk buat guana. Sabor je hati.. 😇

Event malam tu menu simple je.
1) Kek Chocolate Walnut
2) Pizza
3) Cream Puff
4) Koktail
5) Nasi Goreng
6) Air Sirap


Aku hias sendiri..




Pizza sponsored by Along


Cream Puff sponsored by Kak Nurul


Happy birthday my love, Opah & Dhia
😘😘😘


Kek sponsored by Abg aku (Wafi) 


Ouh ye, Koktail tu (sorry takde gambar satu2) sponsored by Mak. Dan aku tukang buat je. Aku sponsor Box pizza yg ada ayam, roti cheese, nugget dlm tu. Tak tau nak panggil apa nama ntah. 

Overall, mmg kenyang kot time tu. Semua aku nak rasa. Semua aku nak bedal rasa. 

InsyaAllah, next celebration Abah & Abg aku yg first akan buat lain menu plk. Pssttt.. abg aku ni tak berapa nak suka kek coklat yg bnyk cream coklat tu sgt. Tapi, hri tu dia ada request kek black forest yg aku buat (aku ada posted kt blog b4) versi aku sendiri yg letak jem strawberry tu. 🍓 Okay, nanti aku buat. InsyaAllah..

Sekian


08-02-2019
10:55 pm

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...