Saturday 15 July 2017

Atas Nama Cinta

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum...

   Sekarang jam menunjukkan pukul 12.55 a.m .. Wahhhh... gigih ape pulak aku update blog pepagi ni..!! HAHAHAHA...

   Entahlahh tetiba baru terjaga dari tidur terasa nak update. Takde benda merepek pun aku nk update, just one song lyric only yg dari dulu aku suka lagu ni.. tajuk dia yang kat atas tu.. "Atas Nama Cinta by UNIC".. you know what..? Macam mana aku blh terminat lagu ni..! Semuanya ketika zaman study dulu. Dulu kat hostel (rumah kami 34-2-2 je) ada buat Usrah.. So, kak Aisyah (a.k.a Murabbiah) kalau ape2 aktiviti luar mesti dia ajak pergi.

   Kebetulan ada program (aku dh tak berapa ingat). But, most to ke arah perkahwinan lah tajuknya gittew. Dan.. dibuat di dlm UKM. So, macam biasalah kan, bila ada ceramah mesti ada persembahan lagu dari peserta. So, bila depaorg menyanyi lagu ni. Aku pun dh mula terminat. Dalam hati aku tika tu "woahhh.. lagu best, orang yg buat persembahan pun best. Tak mengecewakan.."

   Cinta tu maksud dia luas.. Cinta yg aku ingin perkatakan disini bukan cinta menjurus kepada manusia, tapi cinta yg menjurus kepada Cinta Ilahi.. Yang kadang2 kita terlupa, kita terlalai dengan semua ni.. Malas nk explain panjang2.. korang hayati bait2 kata lagu ni ye.. Rajinkan diri dengan membaca ye.. okay, bye.. <3

               




 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...