Thursday 27 July 2017

Hari Raya 02-07-2017

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..

   Woaahhh.. dah lama tak update blog. I think adalah sebelum raya hari tu aku tak pernah update. Well..

Maybe, korang akan cakap "hidayah busy".
Noo laaa... i'm not busy pun. I just malas nak type guna phone ni je.. hahaha

   Memang niat dihati nak update macam-macam.. Lagi-lagi, kisah tentang raya hari tu. Tapi, everytime aku dah niat nak update, tak jalan pun.. Niat tu biar macam tu je. Hehehe...

   Okayy.. ni kisah tentang kawan baik aku kat IIC datang beraya last 2 week.. Well.. nama dia Safwan Malik. Korang nak kenal boleh pm..! Hahahaha.. takde lah aku gurau je. Last year 2016, ada dia datang beraya kat rumah & that is the first time dia datang you alls.. Dan.. this year is second time dia datang and dia bukan berseorangan k.. dia ajak kawan dia ex-student IIC jugak. The same place kitaorg study juga. Cuma dia lain kos dengan kami.. Fadhli namanya.. pun nak kenal boleh pm tepi. (sis joke k..).

   Ini je gambar yg kami snap.. kenangan aku dgn korang Raya 2017 ni..


 

   Let me introduce themselves ye.. yg kat belakang tu Fadhli.. dan yang kat depan tu Safwan. segak2 noh depaorang.. tapi, cantik lagi aku..!! hahaha.. sis gurau je.. sis kan suka syok sendiri. Muahahaha..


Disebabkan gambar ni, si Debab ni panggil aku Jembalang, hantu kain hijau. (Kuajaqqqq).. Tapi, sekarang melekat panggilan Langsuir. (Lagi kuajaqqq). Cili nak..??? hahaha.. Haishh.. Disebabkan dia gelarkan aku macam tu, aku pun nak jadi jahat gelarkan dia "Si Debab". Jahatkan aku.. (sekali sekala jadi jahat). Hehehe..

   By the way, thanks korang datang beraya rumah aku.. Ada rezeki ke sana, aku datang pulak beraya rumah korang.. InsyaAllah.. ^_^ 
Okayy.. penat dah aku menaip panjang2 ni. Aku mengundur diri dulu ye.. Kalau rajin aku update cter yang terbaru pulak. Bye2.. ^^


 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...