Saturday 6 January 2018

Happy New Year 2018


Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah.. sudah masuk ke tahun 2018 kita semua. Cepatnya masa berlalu kan..??
Tahun ni sudah menjangkau usia 25 tahun (tak muda dah)  😂
.
Nak fikir soal ape..?
.
Soal Kahwin?? (ada jodoh, ada lah)
.
Sekarang ni nak fikir kerjaya aku, nak habiskan bayar PTPTN, nak fikir ape yang aku perlu dapatkan untuk hidup aku. like orang lain. Dapat beli Asset masing-masing, travel sana sini. (bestkan)
.
Aku pun teringin nak merasa semua tu...
.
Teringat masa aku belajar dulu. Ape yang aku nak is aku ada kerjaya, gaji yang aku dapat bgi kat mak abah sebagai belanja mereka, duit untuk dapur.
.
Tapi, yang aku ingat apa yang aku dah dapat sekarang ni is aku dah penuhi impian aku untuk belanja mak abah aku makan. even takdelah tempat mewah kan. Itu pun dah berpuas hati.. Alhamdulillah.. 💗
.
Dan tahun ni.. yang paling aku tunggu2 kan is ketibaan my junior a. k. a anak buah.
Then,  i become Maksu to be..yeayyyy.. happy wehhhh..
.
Tak sabar nak dakap dia. Jadikan dia as my adik,  anak (pon boleh). kahkahkah.. 😂
.
As you know, aku takde adik sebab aku yang last, bongsu. So, tak pernah merasa ada adik, bermain dengan adik. Nak jugaklah macam kakak2 sikit perangai kan. Tapi,  aku ni dah jadi "makcik" ok for my junior.. huhu.. 😏
.
Dijangka end of this month my sister in law bersalin. InsyaAllah, doakan yang baik2.. Semoga ibu dan baby sihat2 sahaja. Luv both of you.
.
hmmm.. itu je nak citer untuk tahun baru ni. first story for 2018.
.
Sekian..      
.
4.31 pma

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...