Wednesday 6 September 2017

Farhan a.k.a Student Practical..

Bismillahirrahmanirahim..

Assalamualaikum..


..........................................................................

   Guess what, Si Farhan student practical kat office ni dah habis tempoh dia berkhidmat kat sini tau. Ya Allah... macam mana aku boleh tak tau ni..!! Kak Faizah pun tak inform. ='(      Rasa sedih pula bila orang yang satu office dgn kita (even jarang tegur) dah tak lagi keje kat sini. Heheheh.. overnyer aku.. =p

   Kesian kak faizah.. mesti dia sunyi farhan dah takde.. tak dapat nak g makan sama2 dah. Kongsi2 stok makanan kat dalam laci depaorg. Pssttt... depaorang ni BFF tau..

   Hmmm.. takpelah farhan, even aku jarang nak berbual2 dengan kau tapi kenangan kita bertiga makan spaghetti sama2 kat atas takkan aku lupa. Dah2.. jangan tanya lelebih pulak..!!

   One more thing..  aku tak boleh lupa dgn kau is pasal 'Nabati' yg kau bagi bagi pada kak faizah. Entahlah.. bila aku terfikir Nabati, teringat kau dgn kak faizah.. Ahahahaha.. -_-'

   Okay lahhh... byee..
 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...