Wednesday 21 February 2018

Story for February 2018



Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah.. dah lama tak update blog. So, hari ni kita update laa ye.
.
.
Sebenarnya banyak yang nak dicerita kat sini. First thing first about my bestfriend's marriage. She is Nurafifah bt Abd Manan a.k.a Kana Yuki. The one yang always dengan aku masa di sekolah Menengah.. Kelas form 3 hingga form 5 sama2, jadi pengawas sama2. Setiap kali kalau ada apa2 aktiviti, project kena buat. Mesti dia akan cakap dia nak sama2 dengan aku. Rinduuu weyhhh... tapi, tu kisah lepas. 😢 Seriously, i miss that moment dengan kau and our classmates 3 Mapan (2008), 4 Ehsan (2009), 5 Ehsan (2010). Babe kalau boleh diundurkan masa aku teringin sangat nak kembali zaman persekolahan. Aku rindu kita sama2.. Pergi KL sama2, semata2 nak buat project Geografi.
.
.
Sekarang kau dah kahwin, dah ada insan tersayang yang akan jaga kau. Nak keluar macam biasa pun tak boleh dah. Sebab, your husband is priority in your life. Tak boleh nak keluar dengan kawan2 sesuka hati. Babe, i'm happy for you dear. Tanggal 17-02-2018 kau telah selamat menjadi wife orang. Tarikh tu juga sempena tarikh lahir kau. Tahniah babe.. Semoga menjadi isteri terbaik untuk suami tercinta.
.
.




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...