Thursday 21 June 2018

Terbaik untuk kita

Bismillahirrahmanirrahim

Mungkin pertemuan kita takdir-Nya

Mungkin perkenalan kita izin-Nya

dan

Mungkin perpisahan kita tertulis atas kehendak-Nya

Mungkin hari ini kita bersama

dan

Mungkin esok kita akan terpisah

Jika tidak berpisah diri dan jiwa, mungkin juga roh dan jasad

Kita tidak tahu..

Kerana kita bukan DIA, yang mengetahui segala isi dan langit

Aku milik DIA

Kau milik DIA

Kita adalah milik DIA

Cuma satu yang kita harus pegang

"Bila ada didepan mata, HARGAI. Jadi yang terbaik walaupun kau tidak. Mana tahu, ini adalah yang terakhir antara kau dan dia".

"Bila kau MEMILIH, pilih yang terbaik. Bila kau TERPILIH, jadi yang terbaik".

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Bercucuk Tanam

 Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni aku terajin nak update blog. HUHU.. So, aku nak share hobi baru aku bercucuk tanam dan bagaimana aku bol...